Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. aug. 2.

"Don't go wasting your emotion, Lay all your love on me."




Láttátok a Mamma miát? Hát én nemrég megnéztem a moziban és iszonyatosan jó volt. Azóta a betétdalait hallgatom. Az ABBA slágereit szőtték bele. Meryl Streepben nem csalódtam most sem, Amanda Seyfried-nak az első nagyobb szerepe volt, csalódást abszolút nem okozott. Colin First-t és Pierce Brosnant még mindig szerettjük... Hát összefoglalva ennyi... Nagyon jó film. Megéri rá költeni....


Na szóval elég rég írtam, de nem rajtam múlott....

nem voltam itthon. Káp. táborban vooltam, uncsitesókra vigyáztam, azttán nagyimnál koptatam az útak végtelenségét..


Nem írok semmi egyebet, majd este beszámolok a mai napról, mert még nincs vége!

Nincsenek megjegyzések: