Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. aug. 31.



Volt már veletek olyan, hogy tele voltatok élménnyel és csak mondtátok és mondtátok volna? Velem van!!!!!!
Na szóval hát azt hiszem a matek tábornál kezdem.... persze matek: OFF... mert ugye ki akar nyáron matekozni? kész vicc... szóval Dzsungel könyvéztünk, de előtte való este ugye nem aludtam, mint azt már írtam az előbbi részben... Szóval izgi volt..
Megismerkedtem pár gyerekkel. Mármint ismertem őket, de sokkal jobban lettem velük. Az osztály társaimat egyre jobban szeretem. Annyiszor adok hálát, hogy ebbe az iskolába járok... Mármint, hogy átjöttem ide és nem maradtam a Homoktövisbe. A volt oszt. társaim olyan szinten gázak, hogy inkább nem is folytatom a mondatot... Aki norm. volt az átment másik iskolába...
Na szóval az élmények:
Matek tábor
Hát ott kezdeném, hogy a pingpong egy nagyon jó találmány. Abból is a forgó igazán jóóóó. Napi 4 órát biztos, hogy játszottam. Nikivel egyfolytában játszottunk... Minden szabadidőben mentünk az asztalokhoz. Hol az oszt. társakkal, hol a 10-11.-esekkel játszottunk Vagy pedig keverve :D:D
Aztán a Dzsungel könyvét énekelgettük, 2 dalt több szólamban is megtanultunk.
Miután a boltban voltunk, visszafelé kiderült, hogy 2 fiú is szereti a GG-t, szóval tényleg egyre jobban kedvelem őket............. NAGYONNAGYON:...........
A Márkkal csináltunk egy rajzfilmfalat, amin szerintem több száz rajz film volt, iszonyat jó lett, csak egy szívtelen személy letörölte, szóval IJ....

Aztán jött a GT....:
Gólyatábor
Nagyon kiváncsiak voltunk, milyen lesz (tizedikesek, oopsz, tizenegyedikesek nyelvén szólva) a "friss hús"... Én kellemesen csalódtam. Eddig mindig totál normálatlanok jöttek a 9.-be, most tiszta jó fel szinte minden fiú és lány is... Az 5.esek aranyosak, jó fejek, de hát mindig azok.

Én a sárga csapatban voltam, és az elő feladatunk az volt, hogy csináljunk egy üveggolyógyűjtő "bödönt", és egy olyan házat csináltunk, aminek a kéményén be lehetett dobálni a golyókat, de iszonyat jó volt, mert a kéményt hozzáerősítettük egy üveghez, a tető pedig levehető volt... A téma pedig a Pál utcai fiúk volt, szóval ez a Tóth Janó háza volt.
Másik elő feladat volt, hogy egy klippet kell csinálnunk. Mi a csók királyt kaptuk zenének. Én csináltam a koronát és iszonyatosan jó lett... NAGYONNAGYONNAGYONNAGYONNAGYON......... nekem legalábbis tetszett :)

Tinával van egy közös titkunk :) De erről röviden ennyit....

Jah és éjszakai ügyelet XD... csak hát mit (vagy kit) kell ügyelni? És még röviden:

GÓLYA + MATEK tábor 4ever :D:):P:D:X:P:)

Nincsenek megjegyzések: