Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. aug. 9.



I'm sad... very sad...


Ezt majd bővebben kifejtem,...


Nah szóval. Tegnap este elmentünk Barátékhoz. Nyugi, nem vagyok hülye, hogy így írom NAGY betűvel... Szóval igen, a barát Barát család XD... jól hangzik. Ahogy megélkeztünk welcome! drinkn fogadott bennünket, majd körbenéztünk a rubikkocka-fan lakásban :)... Drága apámat is megfertőzték yo-yo-val és kockával is. A kisebbik fiú karkitekerős trükkökkel, míg a kissé antiszociális, idősebb pedig az oda se nézek, de kirakom a kockát bemutatóval kápráztatta, drága jó Apukámat. Kiderült, hogy a kockafej (aki mellesleg Dr. House rajongó is) nem csak Hollandiába megy, hanem Spanyolországba Rubik EB-re... A szüleim szerint, ha őt meg engem összezárnának elég esélytelen, hogy mindketten túlélnénk... Én azt mondtam, hogy kidobnék minden Dr. House-t, úgyhogy én élném túl, de valszeg mire elérné a szemetest megőrülnék a kockazajban... Na jó, ezt a napot nem folytatom...


Ja de. Hazajöttünk és gépem bekakilt, szóval most a húgoménál csövezek.


Ma olyan fincsi ebéd volt..... Hogy ...... nem tudom, de finom volt.
Aztán a fincsi ebéd után elmentünk gyülibe, ahol elvoltam. Holnap pedig ifi tábor, szóval 16-ig megint nem írok, kivéve, hogyha a sokszor emlegetett frága, jóapám visz magával lap-topot és az ég kegyelmesen wifi-t is teremt Vácdukára :D:D... Szóval.... Minden esély megvan. Na én megyek alcsikázni. Pusci mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések: