Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. nov. 5.






Az őszi szünet értékelése:




"1. Megnézem a HSM 3-at.... Igen, nem kell röhögni. De borzasztóan érdekel mit tudtak kihozni az első kettő után.
2. Aztán holnap: Fél hét Blaha, mert megyünk Golgiba
3. 30, 31: Bazár színdarab, nem tudom mikor megyek, de szerintem valamikor biztos...
4. Az Oxigénbe is bizt. lemegyek.
5. Jön Eszter
6. Azt osztály társaimmal is találkozok valamikor
7. Alszom sokat"






Szószerint ezt írtam az előbbi cikkek egyikébe... Most megsorszámztam őket, ennyivel több, amúgy ugyanaz...
Szóval értékelés:

1.: pipa
2.: pipa
3.: nem mentem el, mert elfelejtettem tisztára, úgyhogy kimaradt :(
4. nem voltam O2-ben sem, pedig szerettem volna elmenni... :(
5.: pipa, sőt vele néztem meg a HSM3-at, szóval duplapipa...
6.: Hát nem találkoztunk, pedig akartunk, de mindegy... :(
7.: Triplapipa? XD

Na ennyi egyenlőre.

Amit még leírok, hogy a motani hétvége:

Péntek: Dzsungel könyve próba :) Az mit jelent?

Hogy a szülinapomon próbálni fogok... :'(....... :'(:'(:'(.... ENNYI...

Aztán szombat: délután 3: Szülinapi buli.

Igen, 14 évesen szülinapi buli. Nekem 20 évesen is lesz bulim, mert ilyen vagyok. 4 éve még az ajándékok is tetszettk, de most már annyira nem érdekel, szóval aki olvassa blogomat és jön szombaton annak üzenek: Ne költsön rám sokat. Inkább valami olyat adjon, amit kirakhatok a polcomra! :D:D Vagy hordhazom, kitűzhetem, szóval használhatok. Ha esetleg ki lehet olvasbum az se gond... :D:D:D De akkor Coelho könyv legyen... :D::D

Na igen. Vasárnap: Még mindig tart a buli, de a Ferenciek terére megyünk negyed 9-re... szal kelés 7kor... vagyis kelés, ha alszunk :D






Na asszem ennyi...

Nincsenek megjegyzések: