Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. nov. 25.


Jahj...
Olyan fáradt vagyok. A tegnap éjszakát áttanultam. Ki kellett olvasni egy könyvet, mert elviekben írtunk ma egy dolgozatot, ami gyakorlatban nem sikerült, de MINDEGY! Nem alszom, erre meg se írjuk... Micsoda világban élünk.:D
Tanultam törit, meg matekot is, szóval kikészültem a tanulástól...
Kb. Háromnegyed 1.kor kezdtem igazából tanulni és fél7re végeztem.
Aludtam mondjuk előtte 4 órát, mert délután kipurcantam, mert Oxinál se aludtam hú de sokat.
Jajj... Megnéztük a Sweeny Todd-t. Nagyon jó. Johhny Deppet eddig nem szerettem különösebben, de most :D... Nagyon jó hangja van. Szerelmes lettem a hangjába (L)(L) :P
Nagyon jó számok vannak a filmben. Musical jellegű az egész. Itt van egy:





Iszonyat jó... Majd még rakok be. Nem ez a legjobb szám, de mindegyik iszonyat jó.

Na Karácsony.
Már kitaláltam, mit kap a húgom, anyukám és apukám. Ez jó pont, de ezt meg is kéne valósítani, ami viszont - jelet kap. Akit húztam, annak is megvan már, hogy mit kap, de rengeteg munka lesz vele. Aztán a 3 uncsitesó is megvan, de a 4.kel gondok vannak. Anyu család megvan, de apu család nagyon nincs meg... :( Még gondolkozom...
Bnők... Hát Tina megvan, Niki megvan, Ancsi megvan, Lilla nincs meg, Oxi megvan... Dórin gondolkozom, azért írtam a végére. Mert van ötletem, csak nem tudom melyik legyen, szóval Dóri ?.:D:D
Fuhh... Hát remélem senkit nem szeretek meg annyira Karácsonyig, hogy ajándékot akarjak neki adni :D:D

Na asszem ennyi.

Nincsenek megjegyzések: