Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. nov. 27.


Lool... ::D::D

Áhhh... Fáradt vagyok, mint mindig. Ma volt röpi... Nem szeretném részletezni. Nagyon kínos volt... Luca, kevesebb kérdés, több válasz! :D

Hát volt sok mindfen. Megúsztam egy fizo dogát. Aztán nagyjábból ennyi.

Hazajöttem, fürödtem, aztán megjött anyu, és elmentünk Auchanba kabit venni, de nem vettünk. Nem gond, mert kaptam gatyót. Hát igen. Aztán mi volt még?

Vettünk ClearSkine-t, mert elfogyott. És aludni akarok. És fáradt vagyok. És csöng a fülem és fáj a lába, meg minden rossz mostanában. Senki nem bír or,ális választ adni semmire. Én végképp nem. Mindig össze vagyok zavarodva. Luca már csak tudja. :) És semmit se tudok. Buta vagyok, hülye, szőke és bogárka is...

WÁÁÁÁÁ...

Na jó nem fárasztalak titeket tovább....

Hello.

Nincsenek megjegyzések: