Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. júl. 4.

Azért nemírok, mert nem történik semmi... na jó lerom a tegnapot...

HALÁL...

Olyan rosszul voltam, mint ahogy értem, hogy mindejárt rosszul leszek. Csak gyümit ehetek ezen kívül úgy görcsöl a hasam, mint még soha és a homeopátiás gyogyim elfogyott, másmilyen meg erre nincs. Max. Panadolt vehetnék be, de az nem görcsoldó, hanem fájddalomcsillapító.

Tegnap ettem egy fél sárgadinnyét meg egy tál cseresznyét, ja és este két piritóst, mert anyu nem bírta nézni ahogy szenvedek és belémsiktálta. Utána sokkal jobban lettem... Szóval ma husi nap van. Este megyünk ismerősünkhöz sütögetni, úgyhogy jó lesz, mert pont így jött ki... Csak én görögsalit eszek a húshoz nem kenyeret... ennyi. Remélem csirkét is sütünk, különben marad a görögsali magában.

Nincsenek megjegyzések: