Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. júl. 1.



Keményítőnap

Reggeli: -
Ebéd: -
Vacsi: egy nagy tál sültkrumpli....

És éhes vagyok? Nem... pont ez a jó benne... Nem leszek ano, mert nem azért nem ettem, mert fogyni akarok, hanem mert nem voltam éhes... tényleg, úgy lekötött a gép, hogy elfelejtettem enni XDXD...
A mai nap, mint mondtam, azaz írtam a gép előtt ültem... Nem akarom részletezni mit csináltam.... Semmi rosszat, csak hosszú lenne, és nagyon unalmas...
Aztán lementem a játszóházba, ahol Chris nem volt lent, szóval megtanultam egy újabb játékot és Zsuzsival beszélgettem... találkoztam egy nem túl kedves ismerőssel, nevezzük Lacinak, aki azok után, amit tett, azt hiszi, hogy nincs semmi bajom vele... Na mindegy, no comment...


Persze illesztek be édi macis képet is... Méghozzá arról, hogy milyen egyedül voltam ma... és tök jó volt... nem unalmas, jó csendes, azt csináltam amit akartam...




Nincsenek megjegyzések: