Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. júl. 14.

Drága cucuskám!

Tegnap voltunk a húgom fellépésén. Szibtén Continental KIDS. Nagyon ügyesek voltak. Az egész csapat nagyon jófej. Igazából nem tudom, hogy sajnáljam-e, hogy kihagytam, vagy nem. Balaton nagyon jó volt, de ez is nagy buli lett volna. Nem sajnálom, úgy döntöttem, inkább jelentkezek jövőre. Csak még nem tudom, hogy Continire vagy Conti KIDS-re segítőnek, vagy Kölyök Contiba énekesnek... Na még gondokozok. Van időm... Úgy fél év. 19-én megyek kép.táborba, aztán szünet, aztán ifitábor, aztán szünet, aztán gólya és matektábor aztán szünet, aztán suli... Elég gyorsan elmegy majd ez a nyár is... Tulajdoképpen a gólyatábort várom a legjobban, meg a sulit... Nem tudom miért... Aztán meg remélem, hogy felvesznek Contiba és akkor happy leszek nagyon XD....
Még nem töltöttem fel a videót meg a képeket, de majd tényleg mellékelem...

Nincsenek megjegyzések: