Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. okt. 25.


Hellobello!


Nemi gazán tudom mit írjak.. Vagyde?

DE!

Hát szóval Voltam KIT-en, nagyon jó volt.... de tényleg...

Nagyon sokat voltam az Egomitákkal:)...

Nagyon jó volt.... Ezt már írtam :) Valószínű Eszter majd mg feljön Pestre csak még anyuékat kell meggyőznöm... de bizti megengedik.

De mit is tervezek a szünetre?:


  1. Megnézem a HSM 3-at.... Igen, nem kell röhögni. De borzasztóan érdekel mit tudtak kihozni az első kettő után.

  2. Aztán holnap: Fél hét Blaha, mert megyünk Golgiba

  3. 30, 31: Bazár színdarab, nem tudom mikor megyek, de szerintem valamikor biztos...

  4. Az Oxigénbe is bizt. lemegyek.

  5. Jön Eszter

  6. Azt osztály társaimmal is találkozok valamikor

  7. Alszom sokat

Nem is írtam, hogy megint diétázom. De most nem olyan durva mint a múltkor, mert van egy szakácskönyvem amiben olyan receptek vannak, ami a szétválasztóhoz kell. Szal tök jó. Ma tejszínes.gombás csirkét sütöttem ruccolával. Nagyon fincsi volt. Bár a ruccolához csak a paradicsomot vágtam én, nem volt rossz.


Aztán voltam gyüliben. 18 gyerekre kellett egyszerre vigyáznom. Jó nem egyedül, hanem 3-an voltunk, de azért így is durva volt.... Nem is tudom, hogy az óvónők hogyan bírnak egyszerre ennyi gyerekkel, sőt náluk több is van... Hát kikészültem. De nagyon aranyosak voltak.


A Brigivel, a Maryvel és az Evcsyvel akartam hazajönni, de anyuék nem engedték, merthogy a Nyugati ilyen meg olyan veszélyes hely, ezért az egyik családdal küldtek haza, akik autóval voltak. Hát ez van...


Mára ennyi... bár még tervezek egy ki desingváltást. Még meglátom mi sül ki belőle.


Puszi


Anna voltam :D


Nincsenek megjegyzések: