Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. okt. 8.



"Kockáztatnunk kell""Csak akkor érthetjük meg az élet csodáját, ha hagyjuk, hogy váratlanul megtörténjen"




Paulo Coelho - A Piedra folyó partján ültem és sírtam...

Jelenleg ezt a könyvet olvasom. Coelho a jelenlegi kedvenc íróm.
Nagyon szeretem a könyveit, már az 5.et olvasom tőle... És folyamatosan kapom ajándékba (néha magamtól :))
Eddig minden könyvét letenni sem tudtam. Ez viszont más. Olvasom, majd leteszem. Ülök (néha állok) és elgondolkozom rajta. Szinte minden mondaton.

-Tényleg kockáztatnunk kell? És ha elveszítjük azt is, ami van?
A legnagyobb hiba, h nem hiszünk abban, hogy sikerülhet... Talán a cél kéne, hogy vezéreljen és nem kéne törődni a közbe állott akadállyaj, hisz, ha elsőre nem, akkor másodikra...
Nagyon vicces. Épp azokat a számokat hallgatom, amiket ti is meghallgathattok a blogomról.
Előbb az Only Hope ment, most a I don't go the Rehab... Tök más a hangulatom.
Anitának kölcsön attam a Veronika meg akar halni-t... Iszonyatosan jó könyv. Az egy olyan letenni sem bírtam könyv. 2 napalatt elolvastam... A legjobban viszont az Örd9g és Prym kisasszony tetszett. De sajna könyvtári, úgyhogy :(... ÚGYIS MEGVESZEM!!!
Jahj...
Nem modtam el, milyen volt a teaház... jajj.. kaácsonyi szám jön... nem baj... :D:D


Szóval milyen volt a teaház: KIRÁLY!!!! Nagyon jó volt... Kaptunk külön kis termet. NAGYON ELVOLTUNK! Iszinyat jó volt. Ittunk 1,5 l teát, a nagyrészét én, Lilla kevesebbet ivott... Volt egy olyan tea, mi fos ízű volt. EGy olyan, ami egész jó volt és ZSARVASGOMBÁS! Hát az olyan jó colt. hogy inni lehetett :D:D

I LOVE TEA!!!!

"Ha fizikailag szeretkezni lehetne egy itallal, ezzel tenném"


Na honnan idéztem? Aki megmondja az ajándékot kap ( Már ha eljön egy csokiért idáig :D) Oopsz kikotyogtam mi lesz az ajándék... :D:D

Nincsenek megjegyzések: