Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. okt. 4.

Rájöttem valamire... (már rég, de most megint beigazolódott)....


Nem akaorm kifejteni, de ezúttal is megkérek mindenkit, aki olvassa a blogomat (igazából minden fiút...), hogy hagyjon engem békén.. UTÁLOM A HÜLYESÉGEIMET.... mst nem értitek mit akarok, mi?


Pokollá fogom tenni az életeteket, ha jóban lesztek velem... utálom emiatt magam, de nem szándékos. Ha csak egy kicsi érdeklődést is mutat felém valaki, még ha előtte jóban is voltunk, észreveszem minden hibáját, ami odáig nem zavart, vagy éppen tetszett és elkezdek tőle undorodni, ezért is kérek mindenkit, hogy ha jót akar magának tarsa magát távol tőlem... Karanténba fogom magam zárni és csak olyanok jöhetnek be, akik tuti nem akarnak tőlem semmit. Lehet, hogy eddig csak 3 ember volt, akit (szerintem) tönkrettem, mármint érzelmileg, de jelenleg van még 2, aki ha nem lakna messze tőlem, tuti nem bírna ki velem 5 percet egy szobában.... ÉS NEM AKAROK ILYEN LENNI.... próbálom leküzdeni. ÉS EGYSZERŰEN HÜLYE VAGYOK... miért kell ezt csinálnom? mért kell ilyen hülyének lennem? MIÉRT? MIÉRT? MIÉRT?????????????


dióhéjban: tartsd magad távol tőlem! KÖSZI.... (a nevedben... )...



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól kibuktál... kit tettél tönkre? szerintem nem hiszem hogy ilyen súlyos lenne a helyzet
puszi: Oxi

Csanna írta...

Majd megbeszéljük holnap... De ez régi történet, csak most megint előjött...