Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. okt. 19.

Jaj...

Volt osztálykirándulás... Nagyon jó volt... képek myvipen..
Aztán volt Bolyi, hát ott kikészültem... nem részletezem...
És most...
A mai nap...

Ma volt Gólya bál...
Egyszerűen nem tudom mit írjak. Nem tudom mi tkrözné a jelenlegi hangulatomat.
Van egy dal Miley Cyrus - 7 things Ezt hallgatom pár órája folyamatosan.. Úr isten. Nagyon rossz hatással van rám.
A gólyabál pocsék volt. Ott maradtam a suliban mert ne volt nálam kulcs. Jól elvoltam pár 10.essel... A mérleg jó volt, avatás szép volt
Japán teaház: katasztrófa... azaz... mmm... elment
Disco: NA AZ OLYAN ROSSZ VOLT.... nagyon pocsék... te jó ég, azt hittem a tavajit nem lehet felül múlni, hát mégis lehet...
Nem volt norm. teaház....
Ami nagyon durva volt,... na jó nem írom le, mert bárki olvashatja a blogomat...
De a lényeg, hogy nagyon nagyot csalódtam bizonyos emberekben. Óriásit. Viszont ezáltal jobban is lettem néhánnyal...

Aztán hazajöttem. Bekapcsoltam a gépet, pedig nem kellett volna. És leültem msnezni. Hát én akkora nagy hülye vagyok.
Ez a Miley szám úgy kikészített, hogy összevissza írtam mindent, az egyik oszt. társamnak msnen.... szegényt inkább letiltottam (persze már feloldottam... :P) majd holnap beszélek vele, hogy bocsi meg minden..
Megőrültem. Most így belegondolok mit csinált a másik oldalon. Én idegileg teljesen kikészültem. Nagyonnagyon... Az osztályunk jófej meg minden, de kezdi elveszíteni azt a tulajdonságát, hogy normális. szóval kezd mindenki az az én vagyok a nagymenő típus lenni.... Nem tudom... Fáradt vagyok. lefárasztott minden. Azt hiszem már nem vagyok ura a gondolataimnak, az érzelmeimnek. Eddig nagyon tudtam mit akarok gondolni valakiről. Sajnos ez már nem megy. Egyre bizonytalanabb vagyok. Nem bízom senkiben. Már nem. Mindenkiben csalódok... Senki sem a régi. A szép ovis pillanatok, amikor elmondhattam éppen melyik fiúba vagyok "szerelmes" sajnos már nincs meg.

Emlékszem egyszer anyukám egyik munkatársa azt mondta, hogy nem szabad a titkokat tvbb aadni. Azóta nem adtam tovább semmit. Pedig 5 éves voltam. És engem neveznek pletykásnak. Talán az vagyok. Tényleg. De nem akarok az lenni.
Néha annyira jó lenne, ha lenne valaki akinek csak úgy elmondathatnék mindent. Egy blogra nem lehet mindent felírni.
Egyszerűen fázok. Mikor melegem van kapok egy hideg zuhanyt és akkor megfagyok.
Na megyek aludni, mert úgy érzem, hogy ha még egy pár percet ébren vagyok, átkattanok és akkor lesz ne mulass!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Anna nekem elmondhatsz bármit bár ha bennem is csalódtál... akkor mond meg hogy mi a baj ... am a gólyabáltól szerintem mindenki kikészült kivéve az ernőt meg az eriket... asszem még a jáky is velük volt:P elmentek szépen sörözni...nah mind1 szal nekem bármit elmondhatsz mert én nem szoktam tovább adni senkinek semmit

Csanna írta...

Nem rád céloztam...olyan emberekre,akikről azt hittem ismerem őket,de nagyon nagyot tévedtem...mindegy,elég szépen túltettem magam a dolgon...
De meséljcsak, milyen sörözés? XD

Névtelen írta...

jah akk nem mondtam semmit XD igazából volt 3 srác akik elmentek sörözgetni ...a gólyabál helyett találhatsz 3mat hogy kik voltak... én meg írtam az 1iknek sms-t hogy jó lenne ha visszadugnák a képüket ide a bálba