Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 15.

Fuhh... megtaláltam egy iszonyatosan régi versemet :D:D El is felejtetettem, de tényleg: gép... VISSZAKAPTAM A GÉPEMET!!!!!!!!!!!!!

nincs mostmár őrjítő laptop, számítógép FOREVŐR.... XD

Na szóval verset a gépen nem találom, mert kinyomtatva találtam meg, deh se baj...

Fuhhh... tiszta jó volt a 7VG-e... Azaz pénteken Blancnál aludtam, nagyon vicces volt, főleg, hogy a galambocskák turbékoltak :D:D (nem kell szó szerint érteni...) Szóval két madárka ült mellettem, vagyis inkább én ültem mellettük... Elkezdtük nézni, mint jó horrort a stay alive-t, de szakadtunk mindenen, aztán unalmas lett, így beraktuk a randi gurut. Blanc kiment, így hát kettesben (vagyis hármasban, de a a kettesben kifejezőbb) maradtam a galambocskákkal... elég kellemetlen volt, így kiröppentem én is Blanchoz... Ettünk egy keveset, majd visszamentünk, de úgy tűnt nem túlságosan érdekli őket a film... :P:P (nem kell semmi rosszra gondolni) Majd a következő film (mert hogy randizós barátunkat is agyonütöttük) a Horrorra akadva 4 volt... Én az elején bealudtam, a kanapén, egyik galamb a másik vállán (mi az... oké... bealudt a SZÁRNYÁN... :P:P????!!!!)... Majd fölkeltem bementem Blanc szobájába, és, minthogy nem szeretnék állatokkal aludni, az egyik galambot leküldtem a földre a másik mellé (azaz nem a földre, hanem a tatamira (más néven tartan.. :P:P), ahol szépen, nyugodtan tudtak "aludni..."... nah jó nem vagyok kötsög....


Tegnap pedig a nagymamámnál voltunk, jó volt, meg minden... ennyi :D:D nah jó ezt is kifejtem.. megismerkedtem, a nagynéném pasijával, barátjába, galambjával :P, kinek hogy tetszik jobban...

Leutaztunk Székesfehérvárra, 3-an ültünk a hátsó ülésen (ebből egy, egy magyar vizsla), szóval Uncsitesóm, Zsófi és Én... Aztán ettünk, elmentünk cukiba, majd megfagytam a belvárosban (épp, mint most), ittunk savanyúvizet, meg csináltunk sok szép dolgot.


Ami fontos. Ma újra elkezdem a fogyit...Mindennap ezt fogom enni:

Reggeli: egy zsömle
10 órai: kefir
ebéd: főzelék + sovány hús
Uzsi: gyümike
Vacsi: sali
Nah ennyi... hát szóval további szép napot!

Zan

Nincsenek megjegyzések: