Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 22.

Nah először közkívánatra... (vagy inkább Koxkívánatra?) írok...
Drága és legfőbb barátném ma beteg volt. Pont ma. Pedig ma volt Erzsi néni nagy balhéja velem (is), aztán föcin csomót írtunk, ma volt összevont matekunk és ma szórakoztunk a karámban. De ez a nap is elment. és már csak 4 nap van a 7VG-ig.
Szüleim épp úton vanak Tokodra (vagy már visszafelé??? nem tudom... :S:S), mert elhozzák a nagyimat... Itt lesz velünk, amíg a szüleim Erdélyben dekkolnak, na mindegy... De legalább blogon tartom velük a kapcsolatot... :P:P
Nem tudom mit írjak... Alkotói válság.... Ilyen ritkán van velem...
Hát amellett, hogy ribanc (szebben kifejezve, kétes erkölcsű nőszemély) lettem (A Don Quiote-ban), számon is kérik rajtam... :P:P
(A képen Oxi látható...)Nah mindegy... Koxikám... tudod, h ez a bejegyzés érted szól..

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D kint van a képem:D komolyan én vagyok a legfőbb barátosnéd?:P:$

Csanna írta...

igen... :Ł... :D:D:D

Névtelen írta...

:D:D:D:D:D:P:P:P:P Én is szeretlek Anna:D

Csanna írta...

hát ezt nem tudom mire véljem... eddig a fiúkat szeretted... :S:S:S

Névtelen írta...

:D
téged csak barátilag szeretlek Zan-chanocska:D