Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 17.


Miért van, hogy amit az életem egyik része helyrejön, egy másik azon nyomban összeseik?


Eddig a fiúkkal úgy ahogy el voltam, de semmi több... Most tök jóban vagyok velük, éppúgy, mint Oxival. Ez tök jó, csakhogy azokkal, akiket eddig ab legjobb barát nőimnek mondtam, elhanyagolom...

Szeretnék mindenkivel jóban lenni, de nem tudok 20 részre szakadni... Ilyenkor jönne jól egy iker tesó :D...


Ma írtam egy botrányos angol dogát... de e ennyi történt... Jah meg épp most ment el Oxi, mert a Don Quiote-t elolvastuk, mert holnapra kell... asszem ennyi...

Nincsenek megjegyzések: