Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 7.


Van egy álmom...

Talán túl nagy, túl költséges, de mindenkinek vannak álmai.
Én viszont meg is fogom valósítani. Ebben maximálisan biztos vagyok. Ez nem az, hogy ünnepelt énekes vagy filmszínésznő legyek. Az a húgom.
Én szeretnék újságíró és sminkes lenni. Létrehozni egy újságot. Ezt vezetgetni persze egy társsal. Női újság lenne. Minden lenne benne. Én vezetném a sminkes rovatot. Nem lenne nagy újság, de sokminden lenne benne. Értékes és célratörő, mindenképpen újdonság lenne, ez az, ami egy újság feladata.
Olyan cikkek lennének benne, mint:
-Vallás
-Zene
-Smink
-Divat
-Szabadidő / Hobby
-"Kérdésem van"
-Munkahely, Munkák
-Barkácssarok, kézművesség
-Irodalom
-Unatkozom (rejtvények)

És ennyi. Ma voltunk egy helyen, ahol kisminkeltek, és egy tanfolyamot bemutattak, amit nagyon szeretnék elvégezni, csak drága... Valszeg dolgozni fogok, hogy megcsinálhassam.

Nincsenek megjegyzések: