Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 28.



Nah... hát élményekben gazdag vagyok, az biztos...

Nem is tudom mikor írtam utoljára.... Kaptam szurit :(:(.... é nagyon fájt utána a kezem, még 2 napig alig bírtam mozdítani... DE TÚLÉLTEM!!!!!!!!

Aztán a tegnap... huhhh... a tegnap, az aztán jó volt, de előtte még...

Szóval, csütörtökön színjátszón kihívtak... Ez abból áll, hogy valaki az én szerepemet (Aldonza/Dulcinea, aki mellesleg egy ribi) megpályázza, ezért ő is meg én is eljátszunk egy jelenetet, persze ugyanazt... Engem 3an hívtak ki. Szóval... de már tudom a szöveget...

A színjátszó után megtanultam, majd Oxival elmentünk egy tea házba... XDXD Meg még egy páran voltunk... ún. irodalmi tea házban, azaz kávéházban... a New York coffe-ban, ahol már az is pénzbe került, hogy megszólalj (enyhe túlzással),... "Ami itt folyik, az nem jó".... Szóval elmentünk a zöld teknősbe, ahol kacagó eper teát ittunk. Én spec. visszafelé megszakadtam a röhögéstől XD:P Összeestem az út közepén, mindenki azt hitte, hogy kicsit sokat ittam... Na nem baj....

Aztán szombat... azaz tegnap. Negyed egyig aludtam... majd felkeltem... :P:P és elmentem a húgommal, mert találkozója volt és nem mehetett el egyedül a Moszkva-térig... Szóval elmentünk a Csodák Palotájába, ahol tök jól elvoltunk meg minden... Aztán meki, majd felmentünk a Halász bástyára. Most jöttem rá mennyire szeretem Budapestet... gyönyörű. Főleg este... Szóval nagyon jó volt... Aztán hazajöttünk, mert elhoztak kocsival.... És itt még dumáltunk, Szisee itt aludt, és most ment el nem rég... Jól elvoltunk...

Na asszem ennyi...

Nincsenek megjegyzések: