Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 21.

Hát le se írtam, hogy milyen volt a szárcsában... :):)

tehát:
Idén: nem büfé, nagggyonnagyon jó kaja...

Cipóban ettem a hagymalevest, nagyonfinomvolt... :) Aztán ettem egy elviekben előételt. Vajas, fokhagymás tengergyümölcseis tészta... Nagyonnagyonnnagyonnagyonnagyonnagyon fincsi volt...
Hát, azt hiszem jól reklámozom...

Hát.. A Blaniéknál nagyon jó volt... és a mai náp... hát a mai nap iszonyatosan fárasztó volt...
Elmentünk gyülibe.... és gyerekszolis voltam és a gyerekek a színpadon énekeltek és kulcsszavakban ennyi... bocsi, de nagyon fáradt vagyok...
Most gyorsan gitározok egy órát, aztán tanulok , fürdök és végül alszok...
A végét várom a legjobban..

Puszi, Szijasztok...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

írtam bejegyzést a Szanos és Kr-es bejegyzésedhez:D

Csanna írta...

oks, elolvasom :)