Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 5.






Meséltem már, h laptopról írok? nem emlékszem. Na szóval 2 gép elromlott a kezem alat... érdekes... de csak egybeesés.... nem tudom, mit tudnék írni... a suli nem olyan izgi, mint a nyár...
Hát szóval, elfogyott a cukor, így nem tudtam teázni a suliban :(
Háát... rájöttem, h kevés képet tettem be eddig... ezért most jöjjön, néhány sajátkezű avatar, amit most csináltam.... teásak, mert szeretem a teát :D:D

Háát... na szóval, hol is folytatassam? Az első óránk nyelvtan volt... a második tesi, aztán matek, info, angol és végül ének... Sióval ide-oda rohangáltunk... Jó nap volt...
Na egyenlőre ennyi...

Nincsenek megjegyzések: