Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 2.

Tudom, hogy azt ígértem, hogy valami izgi lesz ebben a cikkben, de nem tudom mit írjak, szal az történik most, hogy elmondom, hogy:
-Tök jó volt ma a suli
Aztán pedig leírom a kedvenc weblapjaim címét.
Tehát:
Tök jó volt ma a suli! Ittam bennt teát... sajátkészítésút, amit ott készítettem sk. Szal bennt csináltam 2 bögrényit is, de csak egyet ittam :D ENNYI

A weblapok pedig:

Hát az első, az absz első:
www.csanna.blogspot.com Természetes

Aztán a sajátjaim:
www.gilmore-fensite.gportal.hu , www.csannna.gportal.hu

Utána:

www. deviantart.com
Tök jó képek vannak rajta, mindenki tölthet fel... Tiszta jó....

www.hotdog.hu
Hát igazából nem is tudom miért. Jó elfoglaltság, meg minden.

www.google.hu
Nem is kedvenc, csak a (suli miatt) legtöbbször megnyitott lap...

www.miniclip.com
Tök jó online játékok, amikkel mindig elvagyok, ha uncsizom...


Na ennyit mára, majd még gondolkozom, hogy mik, mert ennyi jutott hirtelenjében eszembe...

Nincsenek megjegyzések: