Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 16.



Nem tudom mit írhatnék... A galambocskák, akikről írtam már... Hát nem tudom... Olyan fura ez, végig nézni a lány galambot (nevezzük Szannak), miközben nem élheted át azt, amit ő. Örülsz neki, és Szan a barátnőd, szinte a legjobb, és mindennél jobban szeretnéd, ha szeretné őt a kis galambja (nevezzük, monjuk KR-nek)

KR már rég szereti Szant vagy csak jól néz ki? Nem tudom... Nem tudok bízni abban, hogy igazat mondd, hogy tényleg úgy van, ahogy mondja, talán nem ismerem eléggé. Vagy épp, hogy túl jól ismerem? De mi értelme van egy kapcsolatnak, ha csak szakítás a vége. Ezzel a politikával mondjuk be is álhatnék apácának, de akkor is. 13 évesen (na jó 14...) nem tudom.... és ők sem. Előttük a világ. A baj csak az, hogy talán Szant túlságodsan is szeretem ahhoz, hogy jó szemmel tudjam nézni a kapcsolatot. Nagyon örülök, hogy az van, amit szeretne, és talán, ha ezt a cikket elolvassa (mert tuti elfogja ...) leveszi a fejemet. Vagy nem... ebből látszik, hogy őt sem ismerem eléggé. Több, mint 3 éve ismerem. Ez hosszú idő, ám két ember között semmi tud lenni. Egy éve sincs, hogy elkezdtem megszeretni őt, (mármint nem vagyok ferdehajlamú, csak, mint barátopt..) Az előtt, nem túlságosan szerettem, nem volt vele bajom, de mégcsak nem is kedveltem... Most azt tudnám mondani, hülye voltam.

Talán egy kicsit álomvilágban élek. De ki nem? Tényleg szeretném, ha boldog, lenne, de akkor miért kell húszszor leírnom????

Azt hiszem sejtem. Én nagyon jóban vagyok (mármint nem NAGYON, csak úgy simán jóban) KR-relé és félek, ha vége lesz a kapcsolatuknak én majd dönthetek. Ez mindig így volt, másnál is így volt, most is így lesz. De én nem akarok dönteni. Egyértelmű, hogy Szant választanám, de akkor is egyel kvesebb lenne azoknak a száma, akikkel jól elvagy ok....


Azt hiszem írok is erről egy verset...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D felismertem Szant is és Kr-t is és Szan nem fog arra kérni ha megtörténik amit írtál hogy dönts kettejük közt nem lenne képes megtenni ilyet és ha Kr erre kérne téged akkor Szan inkább Kr-rel veszne össze hogy hogy mondhat ilyen dolgot amikor képtelenség két jó barát között választani! am Szannak is most nagyon nagyon jó barátja vagy de ne értsd félre nem úgy mert Szan sajnos most Kr-t szereti:D de nagyon nagyon jó barát vagy Szannak és sajnálja hogy nem mennek rendben a dolgok a régi barátaiddal:( Puszi: Szan

Csanna írta...

Jahj te... remélem tudod, h nagyon szertetlek és köszönök mindent.... De Szan legyen a hámunk gondja :P