Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. szept. 19.

Lesz majd háttérzene! Bizony... zenenenene..... háttérzene... ez tök pojn...


Jobb oldalon megjelenik egy szavazás, itt azt lehet eldönteni, hogy a Gilmore Girls betétzenéit vagy a kedvenc számaimat lehessen hallgatni. Rajtatok áll, én nekem mind a kettő jó...




Majd lassan indulok Blaneszhez... nagyon vicc lesz...


Most nem csak mi 4-en leszünk, hanem Lijj is ott lesz...




Juhj... Megyünk Bolyaira és az a nevünk, hogy AzZanLijjKox... TITTA VCC...


Az=Erk Zan="Én" ^^ (Anna... :P) Lijj=Az előbb említett Lijj...:P:P és Kox=Oxicort...:P




Nem is tudom mit írjak, hát még azt tudom, hogy hnap megint megyünk Nagyihoz, hát ugye névnapja alkalmából... (nem nincs egy évben két névnapja, csak múlthéten is lementem, mert miért ne?) Megyünk Szárcsába, ahol büfés kaja van...


3 éve a Szárcsában: Rendeltünk kaját, nem volt rossz


2 éve a Szárcsában: Büfékaja volt, de borzalmas


1 éve a Szárcsában: Büfékaja, tök fincsi




Amit ki kell emelni ezen a helyen, hogy van csoki szökőkút... :D:D:D fini gyümik fel vannak szúrva egy mini pálcára és bele lehet mártani a csokiba... nagyon fincs.... tele fogom magam kajálni... Itt ha ránézek kajára már attól is hízok... Ma pl. ettem eddig puffasztott búzát, 1 joghurtot, meg reggelire egy szendót, szal alig-alig és ma este még bizti fogok Blancnál... Az anyukája nekem csinál fincsa tejszínes krumpli levest....




Jaj emberek.... Annyira hijjjányzik egy csomó mindenki... Nagyon sokan...




Ma megtudtam az egyik évfolyam társamról, hogy cigizik. Én nem dohányzom és elítélem a dohányzást, nem is fogok... Megkérdeztem tőle, hogy abba hagyja-e a cigizést a kedvemért. Ő erre azt kérdezte, hogy mit adok cserébe. Én meg kérdeztem, hogy mit kér, azt mondta csókoljam meg és abba hagyja. Természetesen nem ér meg ennyit nekem.... ^^

Nincsenek megjegyzések: