Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 30.

Alap, hogy teljesen betartom a proteinnapot... na jó ténylegbetartottam. Ma ettem:

reggeli: egy grapefruit, cukorral megszórva
ebéd: ceasarsali ceasaröntettel, kiszedve belőle a pirítós, mert az szénhidrát
vacsi: csirke ragu rizzsel (de rizs nélkül, mert száraz és gusztustalan és csirkeragunélkül, mert trutyis, nem finom, tökfőzelékízű... szóval vacsora: semmi...)



Na hogy tetszik a mai étrendem?

Ja kihagytam:



Pótvacsi: egy cornetto... mert megérdemlem... XD bár az Loreal... de részlet... szóval ami ebből nem szabályos:

rizs (de mivel nem ettem, nem számít)
tölcsér (szénhidrát)



nah mégis, mi nem tetszik???? Én tökre bírom ezt a fogyókúrát... csak majd meghalok benne. Sohasem azt eszem, amit szernék. Tök jó hiogy ma ehetek:

tojást, húst, minden tejterméket, csak éppen mit egyek

?

Ebéd. csirke? Vagy mi? köret nélmül... merthogy rizs szénhidrás, enyér sénhidrát, krumpli keményítő... szóvalmi marad: tészta, ami szénhidrát és saláta... sok-sok saláta.... na igen.



Holnapi kaja: sülkupli... hogy mivel? Ketcuppal... és még mivel? csalamádéval? továbbá? Ásványvízze... És még? oxigén?Szék, asztal, terítő, és még miegymás, ami nem túl egészséges, ha enni szeretnéd, de mind ottvan ebéd közben... Met hát ugye:

hús: protein, sajt protein, minden amit ehetnék hozzá protein...

szénhidrátap:

egyé TÉSZTÁT? KENYERET? NOKEDLIT MINDENT!!!!! mive edd?

tészta paradicsomszósszal. Nokedli pörköltszafttal. Kenyéruborkával és salátával....



Fini... Aztán? jön a kevéssé hízlaló ugyanakkor kínzó GYÜMÖLCSNAP... a kedvencem... főleg mert mindent ehetsz... j mégsem... CSAK gyümölcsöt, meg fincsi salátát... vizet, és miegymát (gyakori szó), amit nem szívesen... jah elfelejtettem a nokedlit is és a kenyeret is eheted szédisdrátnapon Rántott patiszonnal vagy árántottkarfiollal...



Na jó nem fárasztalak titeteket... inkább leírom, hogy mi történt, miután apu beviharzott....



Elmentünk 2,5 órás úton Miskolcra... elég bizarr koleszban fognak aludni, ami apu szerint átlagosan koszos, szerintem meg aki berakja a ruháját abba szekrénybe, forcica, dzsuvás frissenmosott ruha és sok egyén kellemetlen tényező áldozata.... igaazából halál fiát akartam írni, de az olyan lehangoló (épp, mint az a hely... XDXD)



Aztán lerajtuk a 3 lányt (persze én utaztam elöl, ha már vagyok olyan rendes, hogy elkísérem őket... :D) . Majd elmentünk a Miskolctapolcai barlangfürdőbe, ahol olyan karóraszerűséget adtak, ami máshol a szekrényhasználathoz elengedhetetlen, míg ittt 100 Ft-ossal működött a szekrény... de persze csak ilyen zálogértékű volt, mert amikor kinyitottad a szekrényt kijött és csak a záráshoz kellett bezrakni. Aztán elmentünk fürcsizni az előszr hideg vízbe, ami sokáig hideg volt. Egészen addig tartott a hűvös érzés (most jönne az, hogy míg meg nem szoktam, de) míg át nem mentünk egy melegebb medencébe. Ami még mindig hidegnek bizonyult, úgyhogy elmentem wc-re majd, minkor visszamentünk megláttunk egy 33%-os termál medansziét... ahogy mi mondjuk, és kellemesen el terültünk benne... Aztán hazaköttünk, de apu az út flét (2, 5 óra) telefonálással töltötte, ami nekem eglehetősen izgi volt X(... Na megyek, mert van szekesztgetnivaló a lapomon...

Nincsenek megjegyzések: