Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 26.



Nah szóval, rég írtam, úgyhogy van miről beszámolnom... Hétfőn elmentünk Katival Balatonvilágosra... Nagyon jó volt, bár a fél délutánt végigaludtam... Sokat ettünk és fürödtünk... Meg "szakirodalmat" (VIP, Best, stb.) olvastunk + én Örkény 1 perceseit vettem a kezembe... Az ebéd elég kis adag volt, szóval a délutáni alvás után... elmentünk enni. Tintahalat, rákot és pizzát ettünk... Aztán hazamentünk... Ennyit hétfőről. Kedden elmentünk Zsófiért, a nagynéném magyarvizslájáért.


Belekezdek egy fogyókúrába, ami iszonyat nehéz, de azért megcsinlom... Mindennap meg van szabva mit ehetek, bár abból bármennyit, de soha nincs itthon olyan kaja, mnt amilyet ehetek. Szóval a mai kaja kizárólag protein... Tojás és tejtermékek, de mivel tegnap úgy döntöttem madár tejet eszem ma nagyot szívtam, mert a sárga résznek babapopsi íze van. Se baj, avval is fogyok, ha nem eszek... C'est la vie....
(hogy Ancsának is boldog napja legyen...)

Ez van...

1 megjegyzés:

Ancsi írta...

Hehe az c'est la vie!!!