Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 30.



Gyüminap...

Azt hiszem nem kell részleteznem, nem bírtam, így baromi keveset ettem,d a gyümölcstartalma 0 % volt még így is... Ez volt tegnap.

Reggel felkeltem és aludtam majd m,egint felkeltem, csakhogy napszomorító legyek. Majd hogy felkeltem (igencsak meglepő módon) nem aludtam vissza (szintén meglepő módon) és bevallom, fogalmam sincs mit csináltam tegnap délelőtt. Délután viszont elmentem a nagynénémmel, meg Borival, egy kislánnyal hozzá, majd a Dunapartra a Margit-szigeten, jah meg Zsófival, Kati kutyájával. Naggyon jó volt. Nem részletezném, mert még a végén valoaki rosszul lesz XDXD.... Vacsira semmi gyümölcsöt, ja de egy zöls almát ettem, de dióval, meg 5 fajta sajttal... Sajnálom,a kell a napi betevő!!!...

Aztán ma elvoltam, reggel daltírtam meg verset.... de nem lett jó, szóval még annyira sem, mint az előzőek, úgyhogy nem osztanám meg a nagyközönséggel. EZ van..

Most berontott apukám, hogy indulnánk, úgyhogy címsavakban.... Apu eljött Katihogy ma reggel (egyébkát egy grephfruitot ettem reggelire, viszont 8-9 között ettem meg, mert bazi nagy volt... ) és elmentünk venni mikrofonzsinórt, aztán beugrottunk a MCDonald'sba hogy vegyünk nekem Ceasar salit, mert ma proteinnap van. Itthon egy gyerekseregvárt... azaz velem majdnem egyidősek, de a gyereksereg jóé hangzik.... pörög a billentyű az jam alatt.... tee helyesírási hibákkal..., nem mintha eddig nem lett volna... ez van.... na szóval hazajöttrünk ők pizát én salátát ettem... ez van... huh ezt sokat használom... na megyek Miskolcra fürcsizni, szóva szijasztok... szurkoljatok, hogy 3 nap múlva túléljem a gyüminapot!!!!


Pucc

Nincsenek megjegyzések: