Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 18.



Sajnos a következményeket még mindig nem közölhetem, mert még nem voltak meg...

Elmondtam Eriknek, hogy milyen gernyó, hogy szédíti az Oxit, majd elkezdte védeni magát, de utána, mikor elment felhívta az Oxit és bocsánatot kért tőle...

AZÉ MILYEN HATÁSSAL VOK AZ EMBEREKRE!!! ...:P:P

Na utána visszajött Blani barátja is, mikor az Erikék elmentek, utána elvoltunk.

A biológiai órám úgy átált, hogy csak NA... XD;D... ;) Nagyon jó volt... Háromnegyedegykor megtippeltük mennyi lehet az idő, én kb. 11 órár gondolam... se baj! Fél 5-kor még mindig olyan érzésem volt, mintha 00:00 nem múlt volna el... Se baj... Most jöjjjön egy kép, ami tök jó, de még nem tudom milyen, majd mos keresek egyet...:
Egyébként, ha kellenek valakinek az eddig feltöltött képeim, szívesen elküdöm..mármint amik a rotálóban vannak, azokat nem, de amiket blogba konkrétan feltöttem, azokat igen...

Nincsenek megjegyzések: