Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 20.



Na szóv Tegnap engem kiraktak apuék az Árpád hídnál, mert hogty végül autóval mentünk... Szóval Árpádhídnálé átvett a Kati. 3 lehtőségem volt választásra:


a) Elmegyünk egy helyre, amit a nagynénném már rég kinézett, csak egyedül nem szívesen tette volna be a lábát...


b)Elmegyünk a Pap Lászlóhoz , leparkolunk közel és ott eszünk a Kati egyik barátosnőjével és fiával, Macival.


c) Hazamegyünk a Katihoz, kifekszünk az erkélyére és ott eszünk valamit.


Az a)-t választottam, aminek meglehetősen örült... én is... Ugyanis a hely valami fantaszikus volt.. Ahogy beléptünk egy ilyen wifi-s hjely volt kanapékkal, TV-vel és üzletemberekkel XD... Ahogy tovább mentünk a helyiségben egy tágas, gyönyörű étterem volt. Egy bárpulttal, sok asztallal és kanapékkel, stb... Szemben egy ajtó, haova amitnt beléptünk egy pincér jött elénk. Megkérdezte szeretnénk-e körülnézni,vagy inkább rögtön ennénk. Poénkodott és körül néztünk. Az egész egyébként úgy 40 m átmérőjű szemmértékre... Bevezetett egy ilyen modern TV-vel teli helyre, ami két részre egx dohányzó és egy nem dohányzó részre volt bolntva. Aztán a danceclubba, ahol retro stílusban készült tárgyak volta, valami fantasztikus volt. Aztán levezetett egy pincébe, ahol még nem volt semmi, csak bútorok összevissza, még nem nyitott ki... A konyha mögé is benézhettünk meg minden... Aztán fent egy kút tetején megálltunk, ami be volt üvegezve, de tiszta jó volt... Elmondta, hoy a tető ehúzható, igazából egy belső udvar volt... nagyon vicces....




Aztán rendeltünk és kagylót ettem, salátát, meg olasz fagyivariációkat. Kati meg valami iszonyatosan finom szrvasgombás, libamájas levest kért... Hát az vlami fantasztikus vot...




Amikor elmentünk a Katinál lepakoltunk és elindultunk az István, a királyra, ami meglepetésemre 2 felvonásos volt, pedig a mi iskolai előadásunkban egybe ment az egész... Nah szóval, Koppány drága felejthető volt, Fek Pali hozta a színvonalt. A táltos asszony zsír volt. Akkor Szörényi és Bródy olyan playbackről nyomták, hogy az egész háőz belezendült. A Réka tökre jó volt, a Bogit még mindig szeretjük... Az vicces volt, mikor a Réka lóvel jtt be és hogy a ló ne álljon merg a reflektorral szemben jó néhány kört kellett tenni.


Nagyon meg volt csinálva, de azért az eredeti az a Király odmbon volt, ez meg, khgm... Ennyi a véleményem....




Még ennyi, hogy az érzelmek nagyon átjöttek és volt egy mondat amit eddig nem értettem. A Koppány mondja, amikor a nejeivel együtt van...


Azt mondja, hogy "buja ingó vágyba" és én valami bujaingóványt értettem vagy nem tudom... És még most sem vagyok biztos benne, hogy ezt mondja...




Reggel későn keltem mint mindig. Megtanultam a verset, amit ma kéne elmondanom XD... És ennyi...

Nincsenek megjegyzések: