Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 17.



Hát... a mai nap érdekes volt. 11:30-kor keltem, rögtön megebédeltem, mivel a teletáltól rendelünk kaját (mindenkinek ajánlom, nagyon finom: http://www.teletal.hu/) így a mai kajám lilahagymás roston csirkemell filé olivával, baconszalonnával, körítésként tepsisburgonyával. Ez Laci bácsi mai specialitása... Mondanom se kell nagyon finom volt. Ettem, H2O-t néztem (még mielőtt bezárnád az oldalt, azért néztem azt, mert csak az ment a TV-ben a Teleshopon kívül...) szóval TV-ztem, majd elkezdtem leltározni a DVD-ket. Ezt már rágóta terveztem és úgyis untam magam, ezért belekezdtem. 44 DVD-t írtam fel,ami azért szép teljesítmény, ha azt vesszük, hogy a főszerepét, időtartamát, stb.-t is leírtam, ezért a port.hu-n rá kellett keresnem ezekre... fárasztó volt...
Aztán a leltározást befejezve, összekaptam magam és elindultam Blankához. Az Oxi (akiről előbb is írtam már), Kornél (Erik öccse), Erik és blanka barátja, Dani vannak itt. Dalma is itt volt, de már elment.


Eddig ettünk, beszélgettünk, stb. És történt egy atrakció, aminek komoly következményei lesznek, de ezt majd később írom le, nehogy illetéktelen emberek elolvassák... XDXD

Nincsenek megjegyzések: