Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 16.

A mai délutánom érdekes volt.

Megbeszéltem Tinával, hogy 15:00-kor találkozunk a buszmegállóban, mert ők szintén akkor találkoznak az iskolánál és, hogy biztosan ott legyek akkor a buszmegállóban, amikor ők odaérnek. Már majdnem ott vagyok, erre 14:58 -kor Tina hív, hogy ők felszálltak a buszra, a pios 20-asra és, hogy ugye rajta voltam-e. A busz 7-8 percenként járt és annyi nem volt bennük, hogy megvárjanak. Na mindegy. Utánuk mentem, Oxi pont ott száll föl a buszra, ahol leszálltunkk az előzőről (mert, hogy ő hazament VOLÁN-nal...) Én bementem a MCDonaldsba és jól elvoltunk. Elmentem, hogy vegyek egy fagyit, addig ők ottmaradtam, majd elmentek wc-re... Na jó ennire részletesen nem fogom leírni... Elmentünk könyvet nézni, de bárhogy is mentünk mindeg vagy a szélén álltam (merthogy 4-en voltunk), vagy mögöttük kullogtam. Egyszer nem a szélén álltam, de az is 3 mp-ig tartott, mert kifurtak. Se baj, túlélem. uhá nézegettünk, de senki nem vett semmit. Hazafelé is elvoltunk. Ennyi voolt. Nem ragoznám... Volt még egy pár megjegyzés amin felehúztam magam, de nem akarom mégegyszer felidegesíteni magamat. Ez van.

Nincsenek megjegyzések: