Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 19.

Háát... A felkelés borzastó volt reggel. 5 körül aludtam l és én voltam az első... Aztán 7-kor felkeltem, mert a Blani barátja elment és bár nem szokásom, hogy álmomból kizakkanok, moost mégis sikerült... huh de csicsás fogalmazás... na minegy... SZóval felkeltem, kiültem az asztalhoz, gondolván majd iszom valamit. Blanka anyukája még telefonált és pedig azon gondolkoztam mit fogot csinálni aznap. Mikor eszembe jutott, hogy rendet kéne raknom, halkan visszaosontam a szobába és felöltöztem, összeszedtem a cuccokat, és...



Visszadőltem ruhában az ágyra, és...



Visszaaludtam... Ez az öntudatos ember ismérve. AZtán 10-kor csörgött az óra, mert akkorra állítottam be, az Oxiét XDXDF... Hát igen.. Szóval csörgöttés visszaállítottuk szundira, azaz 9 perc alvásra még. Ezt 2x eljátszottuk, a harmadiknál azt mndta, a következőnél tuti felkelek. Persze nem , és 4-edjére is leszundiztuk. Majd anyu felhívott, hogy mikor indulok haza én pesze mondtam, hogy azonnal. Aztáán az előbb meg nem talált dolgaimat szedtem össze, immáron villanyfénnyel, mert hogy a redőny haszna 5-öst érdemel. Aztán számokat küldözgettünk, de itt ott volt a Dani is... úristen keverem a dolgokat... Nem emlekszem, hogy ezmikor volt, az a lényeg, hogy elküldték a Sláger rádióból a Bumeráng egy adásának részletét. Nagyonnagy... Gyerekdolgozatok gyngyszuemeit gyűjtötték össze...Leírok egy párat:



A gyerek ezt írja:



-Egyiptom őslakói a múmiák.



- A fecske költöző madár, olyan, mint a gólya, csak sokkal kisebb és nem hasonlít rá.

- Lincoln anyja már csecsemő korában meghalt.

- Az éhenhalt sereg kitakarodott az országból.

- Az oroszlán hangja vastag, kitörö, Látása gonosz.

- A cápa nem eszik embert, de nem lehet benne bízni.

- A középkori lovagok a lovagi torna végén egy hölgyet tűztek maguk elé.

- A görög ABC kezdete: Alfa, Béta, Céda...

- A harangvirág a bimm-bammbuszok családjába tartozik

- A végek vitézei többnyire nem éltek haláluk napjáig, mert már előbb elhulltak.ű

- A dzsungel olyan hely, ahovaember kéz még nem tette be a lábát.

- Colombus háromszor indult útnak, már a másodikon meghalt.

- Eötvös József többek között Budán született.

- A Toldi olyan mű, amelyben a főhőst feldolgozzák.

- Szulimánt a Szigeti ostromok alatt megölték, úgyhogy egyenlőre felhagyott avval a tervével, hogy elfoglalja Budát.

- Miért van Gárdonyi Géza sírjára az írva, hogy csak a teste? Gyerek szerint: Mert a törökök levágták a fejét

- Önéletrajzot kell írni, a gyerek megkérdezi: Kiét?

- Fizika óra: Mi jellemző a jó vezetőre?
Az a jó vezető, aki nem iszik és időben lefékez a gyalogos előtt.

-A napokat milyen nagyobb időegység váltja fel? Válasz: Felhők.


Nah remélem tetszett.. én gépeltem be, szóval ne tessék ellopni, maximum elkérni.
Nah igen, hazajöttem nagy nehezet az esőben, bár volt esernyőm, mert ugye én ügyi vayok...
aztán jöttek Szisee-ék és elmentem kozmetkushoz, szóval most mint az agyonnyomorázott, szőrtelen, nem tudom mi, úgy nézek ki... xDxD
Aztán elmentünk a Hillsong koncertre, előtte ázsiai kaját ettünk. A koncert felejthető volt, én majd meghaltam olyan fáradt voltam. Korán eljöttünk. Itthon elkezdtük nézni a 9 és 1/2 randit, dfe elaludtam rajta... Mindegy, se baj... Ma felkeltünk, én glpezek Szisee a másikon, mindgyárt megyek hajatmosni. Reggelire mozzarella salit ettünk, meg nutellával töltött gombócot, én nem vgayok éhes, pedig alig ettem.. mindegy...

Nincsenek megjegyzések: