Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 13.



A mai napom:




-Hát szóval kezdem ott, hogy 4 órát aludtam...
Reggel fél 7kor keltem, ami izgi volt, nagyon...
Aztán a suliban első órát ellógtuk, azaz nem kellett semmit csinálni, eleinte leszedtem a falról a képeket, aztán elmentem csavarhúzóért, majd fél óra után szereztem is egyet, szóval ennyit a takarításról. 2. óra:
-Fannikát (Mészöly, az énektalánunk lányát) lestoppoltuk, így a 4 éves kislány velünk volt végig. Eleinte azt akartuk, hogy zongorázzon, majd a feladás pillanatának hevében elmentünk a termünkbe, ahol kaptunk PEZSGŐTABLETTÁT!!!!! Ugye milyen fantasztikus? Igen, én is így gondolom... na mindegy, szóval a Dórira és Ancsára (http://www.ancsablogja.blogspot.com/) hagytuk. Úgy 20 percen át mondtuk a verseket., mad visszamentünk és Fanniával gyurmáztunk uána Niki, Lilla meg Én elmentünk a Fannival a Gittához (iskolai védődő) Akinél van egy gyógy labda, amit CseGo versenyen nyertünk 3-an Lilibaba mellé. Szóval labdáztunk, megmértem milyen milyen magas vagyok és hány kiló, majdnem elájultam, de se baj... jha nem a magasságomtól... Szóval, utána irány a tornaterem, ahol labdáztunk Fannival, akkor kicsengettek és fél percel csengő után Anita vagy Dóri, nem tudom, hív teljesen felháborodva, hogy miért nem vittük vissza a Fannit, amikor rájuk van bízva:
Anita, Dóri, Tina meg Én kértük el, tehát rám éppúgy rám van bízva, mint rájuk, de mindegy, lényegtelen.
Amikor visszafelé mentünk a terem felé, jött velünk szemben Anita, Tina és Dóri. Niki kezében volt a gyerek erre Dóri:
-Gyere Fanni- és kivesz Niki kezéből
Iszonyatosan bunkó volt. Amikor megkérdeztem tőle ezt miért csinálta, azt mondta, hogy azért mert alig volt vele és amikor közöltem vele, hogy 20 percen át lehetett volna vele, mert verset mondtuk azt mondta, hogy az 10 perc volt. Ráadásul megkért, hogy helyette rakjunk mi rendet a teremben ( Merthogy éppen valami dobozokat pakolt. És szólt a gyurmázás közben, hogy segítsen már valaki... Ennyit mondott, erre Tina odament és segített neki.), hogy ő lehessen a Fannival... De jó, tök rendes. Na mindegy. Dórival ilyen akapcsolatun. Csinálok valamit megharagszik rám. Csinál valamit megharagszunk egymára. A lényeg, hogy mindig kibékülünk valahogy. Így is szeretem Dórit, nem ilyen lenne, ha nem lenne ilyen... huh mekkora igazság.
Szóval utána elmentünk tesire, majd nekem el kellett mennem, mert ugye a ballagások. Hazajöttem, a húgom sehol (király nap). Felhívom (amúgy Vivivel voltam), bocs az Auchanban vannak. Reggel 9 óta... tök jó nem? És megharagudott rm, mert haza kellett jönnie. Hogy miért hívattam haza? MERT NÁLA VOLT CSAK KULCS ÉS ÉN IDŐRE MENTEM.... a gonosz nővér... na mindegy, szóval hazajött, utána felvettem a pezsgőt meg a két szatyrot és elindultunk. Útközben beugrottunk a Lehel piacra és a 250 Ft.-os boltban vettünk az Árminnak cuki rózsaszín táskát meg csattot, kulcstartót meg igy másikrózsaszín táskát, amibe beraktuk...
45 peces késéssel megérkeztünk a Határ úthoz XD. Ármin hogy néz ki:

-Einstein-es haj, az eleje szőke a többi barna... Pobtosabban zöld, mret kiakarja szedni belle a kék festéket, de nem akar sikerülni...
-Öltöny zakóval mindennek, csúcs volt...

Elmentünk szilikon melltartópántot venni, mert Ármin hugának Petra Kingának (én szimplán Petrázom, vagy Petrakingázom, de a többi embernek csak Kinga). Szóval bementünk az Europarkba és először vettünk egy 940Ftos szilikon pántot, persze én vettem, mert Árminnak nem volt kedve vagy mersze bemenni a fehérnemű boltba. Majd elmentünk nokedlit venni az intersparba... Nokedlit. Na mindegy, persze azt is Vivi meg én találtuk meg.

Aztán buszoztunk fél órát, találkoztunk Ármin ayukájával, aki olyan... nem is tudom milyen. A laza, hanyag, hetyke leveréke, olyan fura, de iszonyatosan jófej és eléggé elereszti drága kisfiát. Ugyanis tőlünk tudta meg, hogy a ballagás után Ráckevére készül... csak annyit tudott, hogy elmegy valahova és azt hitte, hogy velünk, na mindegy. Találkoztam Petrával a suliban, rápasszoltam a már átadott ajándékokat. És elmentünk. Vettem Beninek virágot, és hazamentünk, a buszon aludtam. A városkapunál anyuék felvettek és a kezembe nyomták az új telómat, tök vicces... Ronda rózsaszín és nem tud semmi, de nem baj, legalább telefonálni lehet vele... A ballagás elejét nem néztem meg, hanem a húgom bizonyítványosztását megnéztem (mert hogy a volt sulimban, és a húgom jelenlegi suliában volt). Aztán kimentem Vivihez. Lillu hazament, anyu meg maradt, hogy megvárjon. égig néztük a tök béna osztálytáncokat, azaz csak az a osztály tánca volt tök béna, a z-seké elment, a b-é meg tök jó volt... Aztán meg megpróbáltam Beninek odadni a virágot, meg Évit, a volt osztálytársamat egyben Vivi húgát vártuk. Mikor sikerült oddni neki annyit mondot, hogy kösz és nézett rám, mint a hülyére... Ma mindegy... Utálom, hogy nem írhatok le mindent, amit akarok, mert van aki megsértődne azon, ha leírnám... ÁÁÁ
Aztán hazamentem és írtam egy verset... Majd a következőben beküldöm.



Nincsenek megjegyzések: