Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 28.

Szénhidrát nap

reggeli: 1 alma és 1 banán
ebéd: nokedli gombapaprikással
vacsi: 1,5 db rántott karfiol

Éhenhalok, de ez van...




Ma anyuval reggel elmentünk a filára, hogy elmenjünk GySz-re... Sok volt a gyerek és nagyon lefáradtunk, ettől fügetlenül aranyosak voltak...


Megint a sablon volt (amúgy a mesepostánál voltam): memori, rajz, puzzle, szétválasztó... Szóval kreativitás: 000000000000000000000000000


Ennyi... De a gyaerekek élvezték és ez a lényeg. Full House volt, szóval a nagyobb forgalom nem is lett volna jó. A rámások nem voltak, mert kiderült, hogy csak első két nap vannak kint, ami nekem tetszett, mert így a zaj mentes Dörmögő Dömötör vette át a helyüket. Az előzőeknél (Ráma, amikor én voltam) borzasztó idegesítő volt az ott konferáló csaj hangja. EZ van. TŰRD A FÁJDALMAT!


Az elején beszéltem Hugóczával is, a Kaleidoszkóposoknál. Az egyik ismerősünk el tűnt, fogalmunk sincs, hogy mi van vele, hogy és hol van... De ahogy ő mondaná, ez van, ezt kell szeretni.

Na megyek csijjázni.... azaz aludni.
Pucc...

1 megjegyzés:

Ancsi írta...

Húúúh öcsém milyen finomakat eszel! Akkor nem fájdítom a szíved a mai ebédem felsorolásával! Én melletted állok!XD Kitartás! SoXikert