Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 9.

Na szóval... Bocsesz, hogy nem írtam, deh ez van. Pénteken az osztály kirándulni ment az Állatkertbe.... Igen tudom, az ÁLLATKERTBE... Eszement ötlet, főleg, hogy udén 1x már voltunk ott én spec 2x, deh mindegy. Azért ment el az osztály (nélkülem mellesleg), mert ÉN olyan ügyes voltam (kicsit sem EGO), hogy nyertem nekik 35 jegyet+ 4 kísérőét... Nah jó az osztály nyerte, csak én küldözgettem, meg oldtam meg a feladatokat... Én persze nem mentem, mert szabadságot vettem ki és otthon döglöttem a fizikakönyvemmel, hogy azt a nyamvadt 4-est összehozzam... és ENNYI.... A 7VG-n semmi nem történt, azaz inkább csak mindent történt, de trök unalmas volt..., azaz nagyon jó és izgalmas 7VG-m volt, ha belegondolok....

Szombat:
Néptáncfellépésem volt, jah és pénteken is... erre majd külön kitérek. Szóval táncfellépés volt és fonogatták a hajam, esett az eső, mi meg egy csúszós színpadon voltunk, ahol sokan voltak... legalább 15-20-an... de ez sok, mert csak annyian voltak a rendezvényen... XDXD Szóval tapsolgattak, énekelgettek mert oirdítozgattak... hihi... Huh ez nem volt vicces... De volt egy pasi aki a kalapaját lengette....

Aztán lelmentünk megnézni a MOZARTot, ami iszonyat jó volt... NAGYON, deh NAGYON.... Főleg a látvány, meg az ének...

Szereplők, akiket ismertem és most láttam is:

Dolhai Attila
Szabó P. Szilveszter
Siménfalvy Ágota
Bálint Ádám (de őt már láttam, amikor a Valahol Európában-ban a Hosszú volt)
Vágo Bernadett
Náray Erika

Asszem ennyi...
És persze a Felföldi Anikó, akinek apu szerkeszti a honlapját: (vagyis ő szerkesztette meg...)

http://www.felfoldianiko.extra.hu/

Nah szóval Péntek:

Öregek otthonában, az Arany Alkony Paskál Otthonban volt fellépésünk, ahol egy olyan termet aptunk, ahol volt TV és épp teniszbajnokság volt, szóval a fiúk átjártk megnézni az űállást, kellemes volt... Kaptunk inni és pogit...

Vasárnap apuék Moziba mentek én meg sütit sütöttem...
Ennyi volt a 7VG-e

Nincsenek megjegyzések: