Welcome!

Hello!
Ezúton is szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha már elolvasol el bejegyzést, légyszi kattinst a kommentálhatnékom van :) gombbra és külddj egyet, mert nincsenek kommentárjaim, így azt se tudom, van-e értelme, hogy ezt a lapot szerkesztem (gondolom nincs)... :P:P

2008. jún. 16.


A mai napom a következő:

Hát Délelőtt semmi, majd átjött Jucus, Lilla egyik barátnője, hogy unatkozik és Lillával akar beszélni, de mivel nem volt itthon, ezért én pesztráltam. Ez van.

Majd megérkezett Oxi. És elindultunk az Operett színházba, a Menyasszonytáncra, amit most láttam 2.-jára. Igazgatóságipáholyból néztük végig, nagyon jó volt...
Megérkeztünk, elmentünk WC-re, de nekem nem kellett, viszont szomjas voltam, de gáznak éreztem inni a csapból, viszont pénzt nem vittem, így amikor nem voltak benn ittam... Vicces volt...
Aztán Náray Erika papolt, hogy kapcsoljuk ki a telefont. Az előadás elkezdődött és én megkönnybbülve vettem le cipőimet XD... Már láttam egyszer ugyanebben a szereposztásban, leszámítva, hogy Joel most Szabó P. Szilveszter volt. Ő kedvencem, egyszerüen fantasztikus színész...
Aztán amikor szünet volt megettük a magunk 2-2 szendvicsét, miközben a nénik agyon szídták Szabó P.-t... nem voltam ideges... -.-... Aztán végre normális üditőhöz jutottam XD... Az előadás cegeztével hazajöttünk, 14 percet vártunk a metróra, Oxi a buszon majd megfagyott... vicces volt...

Nincsenek megjegyzések: